دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 183594
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
دوباره دلتنگم...

tifooses  سرزمین عشق

میان عاشق و ومعشوق رمزیست

چه داند آنكه اشتر می چراند

تا كه از جانب معشوق نباشد كششی

كوشش عاشق بی چاره به جایی نرسد

***********************************************************

sسلام ،حالتون چطوره؟

از خدا میخوام که همتون خوب باشید.مدتی میشه که نیومدم سر به وبلاگم بزنم وبراتون مطلب بذارم.آخه راستش امتحانامون شروع شده بودن وفرصت سر خاروندنم نداشتم.حالا خدارو شکر دیگه تموم شدن وامروز براتون کلی مطلب میذارم.تو قسمت نظرات حتما نظر بدید.یادتون نره منتظرم

******************************************

Icon2yyدوباره دلم برات تنگ شده            

چه غم انگیزه بار سختی رو به دوش کشیدن و رنج ها را در سکوت و انزوای محض گریستن!
چه تلخه خنده اون زمانی که می خندی تا گریه هاتو پنهون کنی!
چه سخته آروم و بی صدا تو خودت بشکنی و چه عجیبه زندگی!-همان کودکی که ما را بسان عروسکی بازیچه خود قرار داده!و هر زمان به سویی می کشد!
و تو آن زمان که رنج دیگران بر اندوهت می افزایداما هیچ کس از رنج تو با خبر نیست،
آن زمان که در اوج اندوه پناهی جز سایه گاه دیوار سرد و خاموش نمی یابی،
اون زمان که بار غصه رو شانه هات سنگینی می کنه،و انتظار کمک هیچ گاه به پایان نمی رسه!
اون زمان که آرزو ها رو در گور سرد و خاموش دفن می کنی،و بر چهرت سیلی می زنی تا زیر ضربه های غم خم به ابرو نیاره!
اون زمان که صدای گنگ و مبهم خنده تو گلوت می شکنه،و بر سر بغض های کهنت هجوم میاری اما دست نیست تا گره از بغضات باز کنه!
اون زمان که در کوچه پس کوچه های تاریک زندگیت تک ستاره ای فانوس راهت نیست،
اون زمان که هیچ کس صدای فریاد های بی صداتو نمی شنوه،
اون زمان که هیچ کس احساستو حس نمیکنه!
اون زمان که همزبون تو همدل دیگه ایه!
اون وقته که تنهایی رو با تمام تار و پود وجودت حس میکنی!
 

------------------------------------------------------------------------------------------

دلم گرفته از اونایی که میگن دوست دارم اما معنیشو نمی دونن!
دلم گرفته از آدمایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن!
دلم گرفته از اونایی که زیر بارون برات می میرن ولی وقتی افتاب میشه همه چی یادشون میره!

--------------------------------------------------------------

از فردا روزهای سخت دوباره برام شروع میشه. تنها کاری که می تونم بکنم اینه که به خودم انرژی بدم. نمی دونم بازم بی نتیجه می مونه یا نه، ولی دلم راضی نمیشه که بی تفاوت از کنارش بگذرم. لااقل برای خالی نبودن غریزه!! هرطور که شده باید سعی ام رو بکنم. خیلی سخته می دونم. خودم خوب می دونم که دوباره قدم در راهی گذاشتم که ممکنه منو تا قهقرا فرو ببره، شاید این دفعه اگه موفق نشم یه بلایی سر خودم بیارم! هنوز نمی دونم. راستش خسته شدم از این تلاش بی نتیجه، ولی نمی دونم چرا یه نیروی عجیبی از درونم منو به مبارزه دوباره دعوت می کنه. هر چی فکر می کنم می بینم که خیلی چیزا تو روزای آینده ممکنه عوض بشه، شایدم همه چی مثل حالا باقی بمونه، هنوز نمی دونم. هدف هام زیادن ولی باید دونه دونه بهشون فکر کنم. باید هم به فکر خودم باشم هم به فکر فرشید! قدم تو راه سختی گذاشتم. مبارزه تن به تن با آرزوها و امیدها از فردا شروع می شه. برام دعا کنید که این بار پیروز بشم وگرنه... خدا می دونه که چه سرنوشتی در انتظارمه...


 



سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, توسط sogand